maanantai 4. elokuuta 2014

NEW YORK

Heippa !

En oo ehtiny aikasemmin kirjottamaan ku on tapahtunut niin paljon lyhyessä ajassa, mutta oon nyt siis Nykissä, Soft Landing Campillä josta lähen ylihuomenna host perheeseen ! Eli siis, mulle tuli viime keskiviikkona puhelu kesken työpäivän Expolta, jossa sanottiin että mulle on löytynyt perhe ! Jeee siis !! Sen jälkeen sanottiin että joo sulla alkaa siis maanantaina koulu (eli siis tänään tai Suomen aikaa eilen). Pieni paniikki iski kun en ollut mitään kavereita nähny, ostanu tuliaisia yms :D Perus jutut kumminki oli kuten passi ja viisumi ja lähinki sitten jo lauantaina Jenkkeihin kolmen päivän varoitusajalla.. 


Mun hostperheeseen kuuluu äiti ja isä ja 17v sisko, mikä on tosi kiva juttu :) Perhe vaikuttaa tosi kivalta enkä malta oottaa että tapaan ne. Meen siis Tennesseehen, tosi pieneen kylään jonka nimi on Pikeville. Siellä on noin 1600 asukasta joten aivan törkeän pieni mutta eise haittaa. Koulu on Bledsoe County High School, ja siellä on 550 oppilasta. Mun sisko käy samaa koulua ja sinne on matkaa joku 10 mailia eli joku 25 minsaa autolla. 


Nykissä ollaan nyt oltu kaks kokonaista päivää ja yks vielä jäljellä. Eilen oltiin kiertämässä Manhattania ja kattomassa nähtävyyksiä ja tänään oli noin kaheksan tuntia shoppailu aikaa Nykissä, mikä ei todellakaan riittänyt :D Kumminkin sain jotain ostettua, kute laukun, kengät, mekon ymsyms :) Nyt illalla kävin treenaamassa olat täällä hotellin valtavalla salilla jossa on siis kaksi juoksumattoa, crosstraineri ja käsipainoja wohoo :D Huomenna on sitte Six Flags päivä eli mennään huvipuistoon New Jerseyyn vissiin. 


Kirjottelen sitten sieltä Tennesseestä lisää kuhan pääsen asettumaan aloilleen ja tutustumaan vähän paikkaan. Mun mielestä otin aika hyvin tän äkkilähdön tänne, ku kuvittelin että mulla ois ainakin pari viikkoa ollut aikaa Suomessa, mutta ei sitten ollukkaan. Vähän kyllä jänskättää lentää sinne Tennesseehen ja muuttaa vieraaseen perheeseen ja kaupunkii josta en tunne yhtikäs ketään mutta kai se siitä sitten !:) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti