maanantai 8. syyskuuta 2014

WHOO

Moikka !!(: 

Oon ollut hirveen huono päivittämää tätä ku kokoaja on ollu jotai tekemistä ja oon ollu vaan tositosi laiska kirjottamaan.. Mulla menee täällä hyvin, tuun mun isäntäperheen kanssa tosi hyvi toimee - musta ja mun siskosta on tullu tyyliin parhaita kavereita ja meillä on samalainen huumorintaju ja muutenki ihan täydellinen sisko!:) Vanhemmat on kans tositosi ihanii ja ne yrittää kokoaja saada mut tuntemaa itteni kotosaks ja meillä on iha sika hauskaa keskenää. 
Tykkään täst kaupungistaki ja koko paikasta tosi paljo, tää on aivan törkeen kaunis paikka. Koulu oli aluks tosi kamalaa, koska oli tosi usein ulkopuolinen olo ja lukuaineet oli ihan tuskaa ja joutusin itku kurkus kysymää siskolt joka toisest sanast et mitä tää tarkottaa. Nyt se o kumminki helpottanu ja mul on tääl parempi keskiarvo ku mul on ikinä Suomessa ollut, tällä hetkel huonoin arvosana on 95 :D Oon kans tutustunu tosi pal uusii ihmisii ja vaiks aluks ajattelinki et ei kukaan haluu tutustuu muhun, ni yllättävän moni haluukin ! Tottakai täälläki on ihan täysiä idiootteja ja pojat on välillä vähän liianki tyrkkyjä :D 
Oon päässy nyt käymää mm. mun ekassa jalkapallo pelissä, missä oli ihan sika kivaa (!!), ja jonku sortin country music festareilla, missä oli kans tosi kivaa:) Siel oli tosi paljo erilaisii kojuja yms ja näki enemmä tätä kulttuuria (aka cowboy hattuja, farkkuhaalareita ja bootseja :D) 
Mulla iski sellane pieni kulttuurishokki parin viiko täällä oleskelemisen jälkee, ärsytti kaikki ja itketti kokoaja ja oli hirvee koti ikävä. Siitä kummiski pääsin tosi helposti yli koska mun sisko on vaan niiiiin mahtava :D Tääl on muuten jotenki tosi erilaista (ehkä koska tää on maapallon toisella puolella might be lol) esimerkiks koulu on tosi pal helpompaa ja ruokakulttuuri on erilaine. Me syödään tosi paljo ulkona, ja mun host mama leipoo kokoaja ja meil on aina jätskii ja cookiessei yms joten mä saatan tulla täältä 50 kiloo painavampana takasin hehe :D Outoi juttui tääl on ainakin se, että näillä ei ole tiskiharjoja vaan pesusienet :D Muitakin on mut en just nyt muista yhtään mitää :D 
Yritin nyt nopee väsätä jonkulaisen postauksen iha vaan ilmottaakseni että oon elossa ja mulla on kaikki hyvin:) 

Hi, I've now spent my first month in Tennessee and I'm starting to get used to the place. I absolutely love my hostfamily, I think I have the most awesome sister ever and my hostparents are just lovely. I think the city (or a town lol if u can even call it that) is adorable and i love the nature and the mountains here. School is starting finally to make some sense to me, even though the vocabulary in most of the subjects is just aaaawful. 
I've got to go for example to my first football game ever, which was an awesome experience! I also got to go to the Mountain festivals last weekend at Fall Greek Falls. I still find it funny to see cowboy hats, overalls and cowboy boots, but I think im going to get used to them. In fact, I'm going to buy all of them to myself before i leave ;) 
This is different from Finland in alot of ways, for example school is ALOT easier once I understand the words. Also, I'm still excited about all the bakeries that my hostmama makes and other candies etc. and I'm pretty sure I'm gonna return to Finland about 100 lbs heavier :D 












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti